Sunday, August 31, 2014

Mans aristokrātiskais hobijs | My aristocratic hobby

Bikses ir vēlviens second-hand atradums. Un man nevajag vēlvienas garlaicīgas bikses, tāpēc radās doma tās izšūt. Lielākais izaicinājums bija atrast rakstu, kas derēja un patika. Atradu skaistas rozes un sazīmēju tā, lai derētu bikšu kabatām. Izšūšana aizņēma vairākas stundas vakaros, vairāk kā mēneša garumā. Nav sanācis perfects spoguļattēls, bet to, es ceru, redzu tikai es. Un beigās jau tas ir par to vai, es varu vai nevaru. Un tas prieks, kad esi pabeidzis kaut ko, ko ļoti esi vēlējies izdarīt. Tas ir tā vērts.
_____

The jeans are another second-hand, thrifting find. And I don`t need another boring pair of jeans, so I figured that I will just better cross stitch them. The biggest struggle was to find the pattern, which I would like and would suit the style I was going for. I found beautiful rose pattern and then draw them myself to match the pockets. The stitching itself took me several hours in the evenings, more than month. The mirror effect didn`t turn out perfect, but I hope I am the only one who sees it. And in the end it was all about, can I do it or not. And the joy, when you finish something you really wanted. Its worth it.








Foto - Reinis Grīnvalds