Sunday, August 16, 2015

Atzīšanās | Confession

Mani kaitina neīstums, bet reizēm es to piekopju. Arī šoreiz, šīs bildes varētu nosaukt - mammu, bildē tā, lai man kājas izskatās garākas. Bet es negribu kultivēt šo skaistuma standartu, tomēr es to daru, jo tas saņem vairāk laikus un man pašai patīk šīs bildes. Es vainoju Tumblr un Instagram, un centīšos laboties. Tā ir cīņa ar saviem skaistuma ideāliem un sevi pašu.
_____
Fakeness annoys me, but I sometimes practice it. Also this time. These pictures could be titled - mom, photograph me so my legs look longer. But I don't want to cultivate this beauty standard, although I still do it, because I get more likes and I love these pictures. I blame Tumblr and Instagram, and I will try to mend. It is a fight between my beauty standards and myself. 













Krekls - HM
Mētelis - Promod
Džinsi, kurpes - Zara
_____
Shirt - HM
Coat - Promod
Jeans, sneakers - Zara

Foto - Dace Grīnvalde