Sunday, September 27, 2015

Labas ziņas | Good news

Mēs lēnām kļūstam par vietējām. Atklājam apslēptas vietas, mazas ieliņas un reti bildētus skatus.
Paredzu daudz šādu atklājumu un tas tikai priecē. Un tagad katru nedēļu gribas šeit ievietot sevi ar citu foniņu apkārt, pagaidām veiksmīgi. Lai nedaudz vairāk jūs informētu par notiekošo, man jāatklāj, ka rīt ir mans pirmais septembris Francijā. Studēšu mākslu, ko gan citu, tuvākajā lielajā pilsētā Pau. Esmu nāvīgi nobijusies! Ja skola būtu manā dzimtajā valodā, es nesatrauktos, bet nu man jāmācās trešajā valodā, kas ir sākuma līmenī, un es varu tikai cerēt uz atsaucīgiem cilvēkiem un sapratni. Bet tāpat tā ir liela veiksme būt pieņemtai, pēdējo 3 gadu darbi nav bijuši par velti un stundas, kas pavadītas Photoshop'ā, arī atmaksājušās. Neliela atziņa šoreiz - dari vairāk nekā Tev liek!
_____
We are slowly becoming locals. Discover hidden spots, little streets and rarely captured views. I predict a lot of discoveries like these and that makes me very happy. And now I want post myself here with different background around me, successfully so far. To inform you a little more about what's going on with my life, I can share that it's my first day of school tomorrow here in France. I will be studying art, what else, in the nearest big city Pau. I am terrified! If I would have to study in my mother tongue, I wouldn't stress about it, but studying in my third language, which is only on the starter level, I can only hope for responsive people and understanding. But anyway I am so lucky to be accepted, that means that the works of the last 3 years haven't been for nothing and hours spent in Photoshop pays off eventually. A little lesson for today - do more then you have to!

















Brilles - Tiger
Jaka - Zara
Tops - Mammas šūts
Bikses - second hand
Kedas - Converse
_____
Sunnies - Tiger
Cardigan - Zara
Shirt - made by mum
Jeans - second hand
Sneakers - Converse


Foto - Dace Grīnvalde