Sunday, October 18, 2015

Nedaudz no visa | A little bit of everything

Es labprāt valkātu krāsas, bet tas kaut kā nerealizējas dzīvē. Dubults pelēko salikums ļoti patīk manām acīm, un rozā + pelēks liek man iekliegties sajūsmā 'aaaaa cik smuki!'. Bet blondīnei esot, ģērbties rozā nozīmē būt princesei vai bārbijai, melni creeperi mani izglābj. Es negribu būt princese! Es gribu būt kaut kas spēcīgāks, kaut kas ar personību un drosmi. Tāpēc laikam gribas arī matus nogriezt un vilkt kreklus ar uzrakstiem - nogurusi būt normāla. Nācās izšūt kreklu. Kaut kā gan nesanāca nobildēt, kas tur īsti ir virsū, bet gan ieraudzīsiet. Tikmēr manā Snapchat (paulagrinvalde) var redzēt visus manus radošos procesus un vēl nedaudz. Starp citu, man drīz paliek 19 gadi un tikai otrajā oktobra nedēļā es atcerējos par savu dzimšanas dienu, tā ir zīme, ja tu vairs negaidi savu dzimšanas dienu, tu paliec vecs. Man bail.
_____
I would love to wear more color, but somehow it never happens. Double grey combination pleases my eyes, and pink+grey makes me scream in awe 'aaaaa so cuuuute!'. But being a blonde, dressing in pink might come off as princess or Barbie look, black creepers save me every time. I don't want to be a princess! I want to be someone more powerful, someone with more personality and courage. Maybe that's why I want to cut my hair short and wear shirts with disclaimers like - tired of being normal. I wanted something more original, so I had to embroider a shirt. Somehow we didn't really capture the close up of the shirt, but I am sure you will see it. Meanwhile check out my Snapchat (paulagrinvalde) where I snap all my creative projects and a little bit more. By the way, I will turn 19 in a few days and I realized that my birthday is this month only in the second week of October, that is a sign, if you don't longer wait for your birthday, you are getting old. I am scared.













Soma - Lindex
Krekls - thrifted + DIY
Džemperis - Gina Tricot
Svārki - mammas šūti
Kurpes - NAF NAF
______
Bag - Lindex
Shirt - thrifted + DIY
Sweater - Gina Tricot
Skirt - made by my mom
Shoes - NAF NAF