Sunday, November 8, 2015

Fake | Viltots

Šis ieraksts atsaucoties uz populāro "sensāciju", izlasiet kontekstam - Modele nolemj pamest sociālos tīklus
Es mīlu sociālos medijus and tuvākajā laikā neplānoju tos pamest. Instagram ir mans favorīts. Man patīk redzēt momentus no cilvēku dzīves citā gaismā vai tiešraidi no pirmajām rindām modes šovos. Viegli orientējoties Instagram "kultūrā", jau pirms šīs ažiotāžas zināju par apmaksātām reklāmu bildēm (kompānija maksā cilvēkiem ar daudz sekotājiem, lai tie reklamētu viņu produktus) un tas mani nemaz neizbrīnija. Šī viltus personības pamešana viņas situācijā, pelnot ar to naudu, ir tiešām drosmīgs gājiens. Un es pilnībā saprotu viņas vēlmi pēc veselīgāka dzīvesveida fiziski un garīgi. Bet viņas apgalvojums - sociālie mediji ir neīsti, es uzdrošinos nepiekrist.
Sociālie mediji nav neīsti, cilvēki gan. Bet ne visi. Tiem, kas piekrīt, ka Instagram ir pilns ar izlikšanos un neīstumu, un jūtaties slikti par sevi skatoties kāda bildes Instagram - VIENKĀRŠI NOMAINIET CILVĒKUS, KAM SEKOJAT! Es nesekoju meitenēm, kuras publicē selfijus ar tējas paciņām, apgalvojot, ka tā ir pati labākā tēja. Acīmredzami, viņām maksā, lai viņas to teiktu. (Ja vien, profilu vada kaislīgs tējas fanāts, kas būtu jānorāda profila info, bet neko tādu es vēl neesmu redzējusi.) Vai arī meitenēm, kas gulšņā pludmalēs, atrādot savas garās kājas un nultā izmēra gurnus, es vienkārši jūtos slikti par sevi redzot šādas bildes un man tas galīgi nav vajadzīgs.
Es sekoju fotogrāfiem, modes zīmoliem un personībām, kuru Instagram saturs mani uzrunā. Tā arī ir sociālo mediju būtība priekš manis, dalīties ar labu saturu, informāciju, daiļradi (es nevaru atrast īsto vārdu latviski). Orģinālas modes forogrāfijas mani iedvesmo, smuki sakārotas darba virsmas mani iedvesmo, skaisti ģērbti cilvēki mani iedvesmo. Un atkal, tas ir atkarīgs kādiem cilvēkiem tu seko.
Bet priekš sevis, esi patiess. Mācību, ko varam gūt no šīs austrāliešu meitenes, ir radīt to, kas tev pašam sagādā prieku un liek TEV justies labi. Nav nekā labāka par panākumu gūšanu, esot tu pats! Un, protams, es gribētu vairāk sekotājus, vairāk "Patīk", bet man ir svarīgi, ka cilvēkiem es patīku dēļ manis un lietām, ko radu!
_____

This post is regarding the viral hit, read it before - Insta-famous girl "quits" social media

I love social media and I am not planning to quit anytime soon. And Instagram especially is my favorite. I love seeing a little artsy moments of people's lives or live broadcast from front row in a fashion show. As I am really engaged with the whole Instagram culture, I knew about payed advertisements (companies paying people with a lot of followers to advertise their products) before discovering this article and it didn't really shock me. Her quitting the lifestyle of posting fake pictures for likes is really brave, considering that she earned a living for it. I understand her need of healthier state of mind and body. But as she states - social media is fake, I dare to disagree.
Social media isn't fake, people are. And not all of them. I call myself Insta-obsessed, and I am real in my photos and captions. And for people agreeing that Instagram is full of fakeness, and you feel bad about yourself seeing someones photos - JUST CHANGE WHO YOU FOLLOW! I don't follow girls taking selfies with tea bags claiming it's the best, because obviously they were paid to say it. (Unless the account is run by tea-passionist, which would be indicated in their profile, I have not seen that before, though. ) Or girls constantly laying in sandy beaches showing off their long legs and size 0 hips, seeing photos like that makes me feel bad about myself and I don't need that in my life.
I follow photographers, fashion brands and personalities, whose content I enjoy. That is the point of social media for me, sharing good content! Seeing original fashion photography makes me inspired, seeing nicely organized workspaces makes me inspired, fresh outfit pictures makes me inspired. And again it just depends on who you follow.
But for yourself, stay true. The lesson we can learn from this Australian girl is to only create stuff YOU truly enjoy and feel happy with. There is nothing better than succeeding with being yourself. As I would love to have more followers, more likes, it's important to me that people like me for me, and the things I create!













Krekls, bikses - thrifted + DIY
Saulesbrilles - Tiger
Kedas - Converse
_____
Shirt, jeans - thrfted + DIY
Sunglasses - Tiger
Sneakers - Converse

Foto - Dace Grīnvalde