Sunday, January 3, 2016

Es varu | I can

Par 2015. Es teiktu, visnozīmīgākais gads līdz šim. Skolas beigšana un lielā pārvākšanās. Līdz pēdējam mēnesim Latvijā, es vēl neticēju, ka to tiešām darām. Tagad skatoties atpakaļ, nedaudz pietrūkst, bet ne tik ļoti, lai atgrieztos. Apziņa, ka šis laiks man dod daudz vairāk, nekā iepriekšējā, pierastā vide, mani motivē. Un tagad es saprotu, ka nav nemaz tik traki, tik daudz ir iespējams izdarīt! Ir vienkārši jāsaņemas un jāizdara! Šogad es vēlos būt vēl drosmīgāka, es varu un nav iemesls baidīties!
Un vēl 2015. mēs aizlaidām uz Bordeaux. Es iemīlējos kaut kur starp vidu skaistajai arhitektūrai, gaumīgi izstrādātiem veikaliņiem un smukajiem puišiem. Gribējām nomedīt labas atlaides, bet bijām nedaudz par ātru, taču tas neliedza izbaudīt saulaino dienu un vecpilsētu. Un, starp citu,  es tikko biju atgriezusies no laika mašīnas ceļojuma uz 80tajiem, lūdzu un paldies, Bordeaux!
_____
About 2015. I would say, the most important year so far. School graduation and the big move. Until the last month before leaving Latvia, I still didn't believe we are going to do it. Now looking back, I miss it a little bit, but not as much to go back. Realization, that this time is giving me more than the previous environment I was used to, motives me. And now I understand that it's isn't that bad, I can do so much more! Just need to get myself together and do it! This year I want to be more courageous, I can do everything and there's no reason to be scared!
And also in 2015 we went to Bordeaux. I fell in love somewhere between the amazing architecture, tasteful concept stores and cute boys. We wanted to hunt down the best sales, but went there too soon for the real sales to kick in. It didn't ruin enjoyment of the sunny day and the old town. And by the way I had just returned from my time machine trip to 80's, you're welcome and thank you, Bordeaux!



















Krekls, džemperis, bikses - thrifted
Kurpes - NAF NAF
_____
Shirt, sweater, jeans - thrifted
Shoes - NAF NAF

Foto - Dace Grinvalde