Sunday, January 31, 2016

Nu tā | So so

Pēc Iris (2014) noskatīšānās tā muļķīgi liekas šeit rakstīt par dīvainu apģērbu, jo šeit man viss mierīgs, pelēks un melns. Pašai liekas, izskatos diezgan normāli, nu tā, varētu trakāk. Mamma,pēc iziešanas no veikala, saka, meitenes sačukstējušās man aiz muguras. Man šoks, kā ??? Šis taču nav viss! Bet man prieks, es radu reakciju! Nav normāli un tas ir ļoti labi.
_____
After watching Iris (2014) seems foolish to write here something about weird looks, because everything here is calm, grey and black. I feel this outfit is ordinary, like so so, it could have been crazier. Mom says, after going out of a shop, girls were whispering behind my back. I am shocked, how ??? This isn't even it! But I am glad, I create reaction! It's not normal and that's very good.




















Cepure - mammas adīta
Jaka - second hand
Kleita - Paade mode
Kurpes - NAF NAF
_____
Beanie - hand knit by mom
Jacket - thrifted
Dress - Paade mode
Shoes - NAF NAF

Foto - Dace Grinvalde