Sunday, January 10, 2016

Tas ir liktenis | That's destiny

Liktenis! Liktenis mani saveda kopā ar šo džinsa jaku, tas lika man gadiem gaidīt izdevību, un tad pasniedza man ideālo un vienīgo, kad mamma jau stāvēja pie pārdevēja. Citiem vārdiem, vēlviens lietoto preču atradums par pāris centiem. Šajā rakstā automātiski gribas pievienot smaidiņus pēc katra teikuma, jo sajūsma ir īsta. Arī melni loaferi ar pušķīšiem bija ilgi lolots sapnis, brauciens uz Bordeaux ar visām cerībām uz Zaras piedāvājumu nepievīla.
Bet vispār šī kombinācija, nu tā, līdz pilsētai un atpakaļ, tomēr nav tik silts kā bildēs izskatās. Laikam jāpaciešas vēl divi mēneši, lai būtu pārliecināta, ka džinsa jakas un džempera salikums neliks man drebināties. Un kamēr darbadienas garums pat liek nedaudz salt, es vēl palikšu pie mēteļa, šalles un cepures. Šai jakai es vēl neuzticos, jāsaka tā, bet bāc cik tā labi izskatās. :)
_____
Destiny! Destiny brought me together with this denim jacket, it made me wait years for the right opportunity and then handed me the one and only while my mom was already at the cashier. In other words, another thrift find for few cents. I automatically want to add smileys after sentences, because the excitement is just too real. Black loafers with tassels was long cherished dream, our trip to Bordeaux with all hopes to Zara sale's offers didn't let me down.
But anyway, this combination is just for a ride to the town and back, it isn't as warm as it looks in the pictures. I guess I have to wait about 2 months to be sure that denim jacket and sweater combo won't make me shiver. And while the length of the weekday makes me cold a little, I will stay with my coat, scarf and beanie. I don't trust this jacket yet, I must say. But damn it looks good. :)


















Jaka, džemperis - second-hand
Bikses, kurpes - Zara
Zeķes - Eurodif
_____
Jacket, sweater - thrifted
Jeans, shoes - Zara
Socks - Eurodif