Monday, April 18, 2016

Solis | A step

Nezinu, kā lai noformulē šo outfitu... Aizgūts androgēns, tūrists pensijas gados vai pamatskolnieks, kas aizraujas ar BMX. Kaut kur tur pa vidu esmu es. Andogēnās kultūras iedvesmota, pārkāpju savas robežas pieņemtajā meitenes gardrobē. Speciāli "sabojāju" bikšu galus, lai attālinātos no tā vecīša pensijas gados un pietuvinātos dumpīgu tīņu atmosfērai. Pavisam noteikti mans stils un es pati pilnveidojos, nevaru sagaidīt, kas būs tālāk.
_____
I don't know how to define this outfit...  borrowed androgynous , a retired tourist or middle-schooler, who loves BMX. I am somewhere there in the middle. Inspired by the whole androgyny culture, I trespass the border of the accepted girl's wardrobe. "Ruined" the cuffs of the jeans on purpose, to distance myself from that man in retirement and to move closer to rebel teen's atmosphere. Certainly, my style and myself is developing, I can't wait to see what's coming next.












Kardigans - H&M
Krekls, bikses - second hand
Kedas - Vans Sk8-Hi Blue Graphite
_____
Cardigan - H&M
Shirt, pants - second hand
Shoes - Vans Sk8-Hi Blue Graphite